norahansen.blogg.se

Julklappar till familjen

Publicerad 2013-12-23 14:30:00 i Allmänt,

 
Tänkte lägga ut lite vad jag ska ge mina nära och kära på julafton
 
Till Pappa <3
Min pappa är ju en föredetta historie lärare, (är rektor nu)
Och älskar dessa tidningar om historia! Tror han kommer bli glad!
 
(bilden tagen från google)
 
Till Nike <3
 
Nike... Hon har tjatat och tjatat om en lite mindre handväska, som man kan gå runt med.
Och som bara rymmer typ telefon och plånbok.
Ja, jag hittade en! den kan hon ha med sig när hon far till Thailand! Riktigt snygg enligt mig!
 
 
 
 
 
 
Mamma <3
Har ingen bild tyärr, men jag har gjort en liten ljusstake i metallslöjden som står på fyra ben.
Den är riktigt söt.
 
Mommo <3
En doft påse!
 

Det här var lite grann, vad jag ska ge, det är nästan roligare att ge, än att få!
Hoppas ni har en bra julafton! //nora <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela