norahansen.blogg.se

Le ridlektion

Publicerad 2013-12-05 19:59:34 i Allmänt,

Gokväll!
På ridlektionen vi kvarnbacken hoppade vi. Det var verkligen kul!
Jag red Molli igen, men det var bara kul! Molli gillar verkligen att hoppa.
Hon hoppar stort över alla hinder! Jag blev riktigt nöjd. Vi hoppade inte så högt, men idag tyckte jag verkligen 
att inte höjden spelar någon stor roll! Det högsta jag har hoppat är 80cm. Det hoppade jag med Zicko!
Han skulle kunna komma tillbaks NU! Saknar han varje dag. Fast jag har andra hästar att rida nu, så saknar ag honom lika mycket ändå! Det högsta jag har hoppat med Wilmisen, är 60cm!
När jag saknar någon är allmänt ledsen eller känner mig nere... Hjälper denna låt VARENDA gång!
 
http://youtu.be/1UX9Q5ApVqs
 
 
Mina hjärtan
 

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2013-12-06 11:27:29

så söt

Svar: Tack! :)
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela