norahansen.blogg.se

Monday

Publicerad 2013-12-16 14:36:49 i Allmänt,

Var uttråkad och hungrig + att man bara ville hem
och så loggar man in på blogg.se och ser en härlig kommentar! POFF så är det dåliga humöret som bortblåst! Love you!
Men till det som står i rubriken
Det var segt på morgonen, men skoldagen var kul!
Vi hade dans på gymppan och man bara skrattade!
Vi dansade foxrott och massa annat!
Jag hoppas jag kan rida med S idag. Eftersom varken jag eller S hade tid under helgen. 
Jag gillar verkligen att rida Bella, mejag skulle jättegärna vilja prova Bricardo eller Ossy men jag hinner nog!
På onsdag blir det troligtvis ridlektion vid Kvarnbacken
för det var så många som inte kunde komma!
Ja... nåt mer just har jag inte att säga! Hoppas att ni hade en bra helg! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela