norahansen.blogg.se

Nyårs frågor

Publicerad 2013-12-30 19:57:08 i Allmänt,

Kollade runt på lite bloggar och hittade lite frågor där som jag ville dela med mig av mina svar till er!
 
 
 HUR HAR DITT 2013 VARIT?
 
Svar:
Det har varit både tumme upp och tumme ner.
Det som varit dåligt var att jag har slutat rida Wilma, sådär aktivit
Det som har varit bra var att jag har fått möjligheten att rida med S, och ridlägret i somras!
 
 
VILKET DATUM 2013 HAR VARIT OFÖRGLÖMLIGT?
 
Svar:
När jag stod högst upp i Empire State Building sista kvällen i New york. 24.6 2013 kommer jag aldrig glömma...
 
 
GJORDE DU NÅGOT I ÅR SOM DU ALDRIG GJORT F
 
 
ÖRUT?
 
Svar:
Varit i Amerika, det är nog det största och så har jag ridit på en tinkerhäst :D
 
 
BLEV DU KÄR I ÅR?
Svar : Naaajjj... ;)
 
VAD ÄR DIN STÖRSTA FRAMGÅNG 2013?
 
Svar:
Jag fick 188 läsare på min blogg.
 
 
BÄSTA KÖPET?
 
Svar: Kanske min skolväska?
 
VILKEN SÅNG KOMMER PÅMINNA DIG OCH 2013?
 
Svar: Am i wrong ENVY
 
//Nora
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela