norahansen.blogg.se

Planer för framtiden

Publicerad 2013-12-28 15:58:53 i Allmänt,

Jag har inte den blekaste aning om hur min närmaste framtid kommer se ut nu.
Planer diskuteras och försöker byggas på. Jag gör allt för att hålla DET HÄR på spåret.
Jag kan inte berätta det här och nu, men om en liten tid. Så säkert!
Jo, för det här är MIN dröm, och jag ska lägga ner HELA min själ på det!
Det ska gå, det måste gå, bara man har envisheten. Jag har alltid varit en person som är
väldigt envis. Det finns ju både nack- och fördelar med det men allting går bara man vill tillräckligt mycket.
Det tror jag... Och jag LOVAR dig, jag har ALDRIG trott nåt annat!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2013-12-28 20:24:38

Lycka till med framtiden, hoppas att allt gar! ;P

Svar: Ja he hoppas jag å!
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela