norahansen.blogg.se

Sanningar om mig

Publicerad 2013-12-09 17:30:36 i Allmänt,

 
- Jag HATAR Candy Crush (stavning?)
 
- Min dröm är att åka till Kentucky i Amerika, och jobba i ett galoppstall!
 
-  Jag kan inte ta tag i vissa saker helt enkelt! Te.x läxor
 
- Om jag bor på en gård i framtiden vill jag ha en border collie!
 
- Jag ÄLSKAR att läsa! Bland de bästa jag vet!
 
- Jag började rida när jag va fem år ungefär
 
-  Om jag ska ta bilder på mig själv, tar det 100000000år, innan jag blir nöjd med den!
 
- Ibland, får jag någon liten energikick och kan helt plötsligt få lust att städa hela huset, men när jag börjar städa, städar jag i 10min och sen tröttnar jag ;)
 
 
- Jag kollar ofta på hästnet :)
 
- Jag håller hela tiden på med "the cup song" MEN jag märker oftast inte om jag börjar göra det!
 
- Jag tycker att stallet är den mysigaste platsen på jorden!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela