norahansen.blogg.se

Snögalopp under stjärnorna

Publicerad 2013-12-03 18:59:31 i Allmänt,

 
Hej på er!
Denna kväll har varit MAGISK...
Så superhärlig med världens bästa ponny ( Wilma såklart) och sällskap!
Har aldrig sett en sån stjärnklar kväll och konstigt nog var det inte kallt alls!
Vi red till en åker, Och galopperade....
Vi travade dit och galopperade tillbaka... :)
Wilma gick på som en kanonkula, och var jämsides med Baccus och Teija hela tiden!
Å guud vad jag njöt!
Kvällen har varit den underbaraste på LÄNGE!
Wilma var så KUL att rida, jag har insett att jag älskar henne så mitt hjärta kan brista... Mer än allt annat levande på jorden... Vi såg två stjärnfall... Jag önskade samma sak varje gång...
 
Nu är det vinter... Vänner
 <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela