norahansen.blogg.se

Vad jag ska göra på jullovet

Publicerad 2013-12-19 19:20:33 i Allmänt,

Om ni ville veta så fick jag jullov idag, eller ja, nästan!
Jag ska till skolan imorgon ännu, och vara där från 9-11. För att titta på julfest.
Men sen är det jullov! Tummen upp!
På jullovet ska jag:
 
- RIDA med S, och mysa med hästarna vid Annas.. <3
 
- Sova! såklart, vem gör inte det någon dag!
 
- Fira jul, och nyår.... AH! 2013 är snart slut!!!!! 
- Hm.. Nike sa att jag ska sakna henne.. hm.. inte vet jag, men hon ska till Thailand! FUSK så in i någonting!
 
- Vara med kompisar såklart, hoppas vi hittar på nåt riktigt KUL!
 
Nee men nu kommer jag nog inte på mer i denna stund!
 
Men påtal om jul och nyår!
Detta blir den första julen och det första nyåret, på min egna blogg!
Tänk jag har bloggat snart i 8-9 månader! Gud, det är INTE mycket men i alla fall!
Jag gillar verkligen att blogga, det är VERKLIGEN min grej! Vill aldrig sluta så som jag känner nu!
 
 
Vi ses! <3

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2013-12-19 21:06:31

Jaa,a naa kul måst vi väll hitt på att göra!!! :D :)

Svar: Absolut!
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela