norahansen.blogg.se

FULLT UPP!

Publicerad 2013-07-27 15:20:00 i Allmänt,

öhömm... Hej, kanske man kan börja med... Jag har inte bloggat för mitt tidschema har varit så att jag har haft FULLT upp! Först på kvällen skulle Amanda, min kusin, sova över hos oss... Men först skulle jag till dom för att hon måste passa sin lillebror en liten stund. Mamma, Pappa och Nike var i Jakobstad, för att där har de en grej som heter Jakobsdagar och ja, Bono var hos fammo. När Amandas mamma kom hem, så bestämde vi att jag skulle ändå sova över hos Amanda... Men Amanda och hennes mamma skulle också till jakobsdagarna.. så jag kom med! Där var det MYCKET folk! Sen när det var slut körde vi hem, och det blev ganska sent sov vi gjorde inte så mycket annat än att lägga oss... På morgonen kom mamma och pappa efter mig och sen direkt stack jag iväg på ridlektioner! Nu har jag kommit hem och är väldigt trött men nöjd, Jag red Wilma på sista lektionen och det var UNDERBART! NU ska vi äta så hejdå från en trött nora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela