norahansen.blogg.se

Morgonens planer = Inte mycket!

Publicerad 2013-07-24 17:30:54 i Allmänt,

Japp morgonens planer blir inte mycket vad jag tror! Jag ska nog hälsa på fammo, kanske på mina kusiner också! Sen ska jag sola för det är verkligen HETT ute! Sen vill jag också ut och springa! får se om det blir på morgonen eller på kvällen? Om jag är riktig friskus så sticker jag iväg redan på morgonen ;) Pappa och Nike är på rullskidnings tävlingar nu, och jag ha gått en lång promenad med Bono! Har saknat min lilla galna hårboll så otroligt mycket! han är min andra hälft, mitt hjärta, min Bono! På fredag far jag och rida tror jag, Ellen kanske kommer med! Hoppas hon kan det! (= Har också saknat Wilma och Zicko! Wilma var såååååå gullig när jag var i hagen med henne när jag hade ridit Zicko i torsdags! Vi myste säkert i en halv timme. Kan aldrig få nog med kärlek av den ponnyn! Och Zicko har stulit mitt hjärta totalt! Bara så fin är han!
// Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela