norahansen.blogg.se

Uppdatering!

Publicerad 2013-07-26 13:22:00 i Allmänt,

Hej! Hann inte riktigt laga ett inlägg på morgonen för den var SEG, jag steg upp halv åtta och var vid stallet klockan 9, Jag hade kameran med men jag kunde bara filma en liiiten stund för den fick nåt fel, SUCK! Men lite film iaf! Sen bytte jag och Josefin hästar en stund, jag red Teija barbacka (för Josefin red barbacka idag) och Josefin tog Zicko! det var kuuul! Har inte ridit Teija på jättelänge! Men hennes rygg är ganska såå jätte obekväm! Fast Josefin tyckte den var bekväm! Då har man inte suttit på länge på en shettis med så bred rygg så man kan ha ett saftglas att stå på den utan att falla! (; Sen tvättade vi hela Zicko! Han NJÖT verkligen! Speciellt när man tvättade honom i ansiktet! Sen flätade vi Teija! Hon blev såååå fin! Josefin flätade svansen och jag manen! Hon blev såååååååååå söt! Prinsessa! Hästarna var så fina idag! Snart ska vi äta våfflor! Gött! tjingeling //Nora!
Fiiina Teija!
<3

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-07-26 15:39:32

Jätte mysiga bilder, är det dina ponnyer? :)

Svar: Nej tyvärr inte, =( jag rider på ridskola, men inte som ridelev, utan rider Zicko, (den vita ponny) Och förr red jag Wilma (shettisen) Teija (den grå) är min kompis halva ponny! (= Jag hyr och rider Zicko mest, och Wilma är min ögonsten! hoppas du fick ett svar! <3
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela