norahansen.blogg.se

Vad ska man ha för rubrik?

Publicerad 2013-07-12 20:45:24 i Allmänt,

Hmm... har faktiskt INGEN aning vad jag ska skriva om! Jag tycker att jag har börjat tänka mer nuförtiden på att man ska våga vara sig själv och ha sin egen stil och egen åsikt om saker! Och att man ska våga visa andra saker vad man tycker att är fint och vad man gillar! Om ens kompisar inte alls gillar Justin Bieber t.ex, och man själv tycker att han är bra! Så ska man inte bara hålla med om att han är dålig och inte våga säga sin åsikt! En av mina kompisar gillar inte Justin Bieber, och jag gillade inte honom först, men nu tycker jag han är riktigt bra! Älskar hans låtar speciellt That power och Be alright! Så våga säga din åsikt till andra och bry dig VERKLIGEN inte om folk som säger att det är fjantigt att tycka så! "If people are trying to bring you down, it only means you are above them"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela