norahansen.blogg.se

Har ALDRIG sovit längre!

Publicerad 2013-06-29 15:02:17 i Allmänt,

Igår kom Erica och sova över hos oss, det var kul! Jag minns INTE när vi somnade men vi var uppe väääääääääldigt länge! Det slutade med att Ericas mamma ringde klockan 12.00 och frågade när Erica skulle komma hem! Hon sa att hon kommer snart.... Klockan 15.00 kom min pappa in och undrade vad vi höll på med... Och tro det eller ej, men vi SOV fortfarande! gissa om vi fick bråttom! jag har nog aldrig sovit längre än såhär i hela mitt liv, men det är SOMMARLOV! då får man göra lite hur man vill! så jag kunde inte blogga igår för vi sov i vår "bod" eller vårt gästhus rättare sagt och där finns inget nät! Men övernattningen var väldigt kul!!! resten av den bortsovna dan vet jag inte vad jag ska göra! något förslag? Nu ska vi snart äta, och jag är vrålhungrig för jag missade frukosten XD Vi hörs! hej! Hittade lite bilder som passade perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela