norahansen.blogg.se

Har sovit, väldigt länge!

Publicerad 2013-06-28 12:59:36 i Allmänt,

Tjena! Jag sov väääldigt länge! Nästan tre timmar! Helt sjukt! Men har man jetlag så har man! Idag är det chill-dag för min del! Ända fram till klockan fem! nu är man utvilad och på gott humör men vet inte riktigt vad ska göra! Ganska dåligt väder så sola eller gå och simma kan man ju inte riktigt! Allt är fuktigt och vått och varmt! Ett perfekt ställe för myggorna! Hehe! Kanske ska pyssla om min Bono! De ju alltid kul! mamma och pappa Skulle vara hos mina fadrar på kvällen men de blev lite ändrade planer så Jag ska åka hem efter att ridit! Och en annan rolig grej som just hände är att jag fick ett erbjudande att gästblogga på en blogg! Det var verkligen en överraskning! Men självklart tackade jag ja! Det är lite prrirgt för jag har aldrig gästbloggat förut! Men det ska nog gå bra! Bloggen heter tildaedin.webblogg.se! Ska bli jättespännande! Vi. Hörs // nora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela