norahansen.blogg.se

I am in USA!

Publicerad 2013-06-10 16:07:43 i Allmänt,

Hejsan! jag ar i USA nu! I Seattle for att vara exakt! Vi bor hos en kvinna som kan bade svenska och engelska! Jag bloggar pa en amerikansk dator sa jag kan inte skriva vissa bokstaver! men jag hoppas ni forstar iaf! Vi bor i ett valdigt roligt amerikanskt hus mysigt mysigt! snart ska jag ata frukost! klockan ar &7: 40 AM pa morgonen! Det ar saa kul har och jag langtar efter alla roliga saker vi ska gora ida!! bloggar sakert pa kvallen och berattar om vad vi har gjort! good bye! \\Nora!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-06-10 20:10:23

Roligt att ni är framme 😃
Hoppas det kommer mera inlägg från USA❗

Svar: Det kommer att komma! (====)
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela