norahansen.blogg.se

Nike= VÄLDIGT glömsk!

Publicerad 2013-06-29 19:11:44 i Allmänt,

Nemen hejsan sveijsan! Jag har ingenting riktigt att göra, men de skönt för är ganska trött från igår! kanske inte så mycket att skriva om precis! ska se vad jag hitta på! Ja, som rubriken lyder så sak Nike min storasyster till klacken ikväll, där ska Linda Bengtsing och Markolio uppträda! XD och nu när hon var halv vägs till stället, så kommer hon plötsligt ihåg att hon har glömt sin biljett hemma! Suck..... /= såklart måste jag och pappa hoppa i bilen och komma och föra biljetten åt henne! Jag kom bara med för att Bono verkade lite orolig och han brukar bli lugnare av att åka bil- det funkade! Nu ligger han och sover under en stol! (= sööötis! kommer fler inlägg sen! HEJDÅ
Bono på vakt....
Min kära storasyster vid Amerika!

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2013-06-29 21:31:58

Superfin blogg! :)

Svar: Tack!<3
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela