norahansen.blogg.se

Ööö.... hade jag för minnesförlust igår? finns det någon som vet?

Publicerad 2013-06-08 20:05:13 i Allmänt,

Cheeenare! Idag gick jag in på min blogg.... jag vet inte varför jag gjorde det men när jag hade kollat igenom det första inlägget satt jag först i fem minuter och stirrade rakt på det senaste inlägget jag gjorde igår! Och där står det: "Imorgon bär det iväg till USA" Sen börjar jag skratta hysteriskt! Vi har inte åkt till USA idag vi åker i morgon! Jag vet tyvärr inte vad jag fick för dampryck igår men så ligger det till! Jag är hemma fortfarande! och imorgon klockan sex stiger jag upp!' ska blogga mycket imrogon på tåget! kommer förmodligen inte kunna göra så mycket mer! CIAO! //nORA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela