norahansen.blogg.se

Sent inlägg!

Publicerad 2013-06-27 22:53:50 i Allmänt,

Tjenare! fick tyvärr inte möjlighet att blogga vid mina kusiner)= men de fick lite presenter från Amerika! En choklad ask och ett speciellt tuggummi som inte görs i Finland mer! Vår kusin Linus som är i Norge nu, ska få sin konfirmations present när han kommer hem! Imorgon händer det myycket! = får inte mycket tid att uppdatera! Klockan fem ska jag till Terjärv och rida! Har inte ridit på såååå länge så det ska bli jäätttttekul! Sen ska jag till Josefins och vara där till klockan elva! hoppas f´vi hittar på nåt kul! Zicko ska ridas ganska försiktigt, inga vilda galopper ich ingen hoppning! men jag hade inte tänkt att göra det heller såd et blir nog jättebra! hoppas jag får en rolig kväll! Nu ska jag ssova tror jag! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela