norahansen.blogg.se

sova länge!

Publicerad 2013-06-03 09:38:19 i Allmänt,

Cha cha! Idag har jag sovit väldigt länge! Jag älskar att sova! men nog pratat om det! Nu steker mommo plättar till mig och Nike, de ska bli SÅÅÅ gott! (kommer en bild!) Sen ska jag cykla iväg till Erica, Där ska vi göra nåt kul! Sen ska vi till simstranden! igår var vattnet hur varmt som helst! Men det åskade, så idag väntar jag mig soligare väder! Och sen på kvällen, närmare halv sex, halv sju, ska jag till stallet och först rida en GULLIG liten shettis Trillan som har kommit på besök, hon är här ibland men stallets ägare äger henne inte! Så då ska jag rida henne till ridplanen och där är det lektion! ska se om jag kan på något vis försöka komma åt med böner och gnäll Nikes telefon så jag kan blogga lite! hehe får se om jag lyckas! (= men nu är plättarna klara Tjaba //nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela