norahansen.blogg.se

Trååkit!

Publicerad 2013-06-28 07:52:00 i Allmänt,

Hej, har läst ut en hel bok nu och INGEN har vaknat! Det börjar kännas lite patetiskt! Inte visste jag att mina familjemedlemmar vår såå morgontrötta!! Men inget att göra åt! Har ni några förslag vad man kan göra på morgonen då andra sover och man inte har något att göra? Då måste man ju vara ganska tyst, så kanske inte radion på högsta volym! Är taggad för att rida idag! Undrar hur Zicko är att rida idag? Ibland är han full av energi men hur rolig som helst och lyssnar jättebra! Men ibland är han till och med lite trög! Och ibland är han sååå pigg att han blir ganska jobbig! Liksom bara taktar på stället och lyssnar inte mycket på vad jag försöker säga honom! Men jag gillar hästar som ger en något att göra! Som är lite olika från dag till dag! Det är mycket intressantare tycker jag! Komentera gärna om hur ni tycker att en bra häst ska vara och varför den ska vara just så! Kul att läsa! Hoppas ni får en bra dag Hej!

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2013-06-28 10:24:57

Hej! Skulle du kanske kunna göra mig en liten tjänst?
Jag ska åka bort i några dagar, från Måndag till Tisdag.
Och skulle behöva några stycken som ville gästblogga på bloggen, bara så det blir lite inlägg, vill inte lämna bloggen tom.
Så nu är min fråga till dig, skulle du kanske kunna tänka dig att göra ett sådant gästbloggsinlägg på min blogg?
All information hittar du här: http://tildaedin.webblogg.se/2013/june/gastblogga.html#comment

Tack på förhand! :D

Svar: Säkert, abslolut! Det skulle vara jättekul! Har inte gjort sånt förr har inte haft bloggen så länge, men jättekul skulle det vara! när kan jag skicka mejlet tycker du?
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela