norahansen.blogg.se

Dagens citat

Publicerad 2013-05-10 18:37:00 i Allmänt,

Hej igen (= Tänkte att jag skulle börja med en liten rolig grej här på bloggen! Jag skall ha ett "dagens citat!" Jag skall lägga ut ett citat om dagen som jag tycker att är fint och något citat som betyder mycket för mig! OKEJ HÄR ÄR DAGENS CITAT!
Detta citat tycker jag är väldigt speciellt, det hör verkligen till i min vardag... För att jag rider, har ridit i snart sex år nu och jag började när jag var fem ungefär och det har jag lärt att när man faller av en häst te.x skall man inte skryta åt sina kompisar att "jag just har fallit av, PÅ RIKTIGT, inte du..." Nej, det som man ska vara stolt över att man hoppade upp på DEN hästen man föll av och galopperade! just på DEN hästen! Som många blir rädda för och aldrig vågar rida igen fast det inte var hästens eget fel att man föll av! Oh nej, man skall inte skryta om det man gör för andra, men stolt över sig själv har man rätt i att vara! Att skryta för andra, och vara stolt över sig själv är två HELT olika saker!(= Men det är så jag tolkar citatet, men jag vet nog hur det är menat att man ska tolka det! det är att man ska hoppa upp och komma igen! fast vad som än slår ner en! (= hoppas ni gillade inlägget och kommer gilla "dagen citat" Puss på er! //Nora

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2013-05-10 18:48:54

Va bra du är på att skriv :)

Svar: Nå inte veit ja nu! (= men tack i alla fall!
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela