norahansen.blogg.se

Dagens citat

Publicerad 2013-05-26 22:10:33 i Allmänt,

trumvirvel.....
Det här citatet är väldigt enkelt att förstå! Men man måste tänka lite innan man förstår precis! Så att man bara inte råkar läsa det, och förstå det helt feeel! Det tolkar också många andra grejer! Som att man ska alltid göra det bästa av situationen! man ska njuta av varje sekund i livet och försöka få allt att vara roligt! Från matte, till att gå ut med hunden i ösregn! Men det är ingen lätt sak ska jag säga! Alla tror jag gör det misstaget! Att man bara orkar inte och tycker att allting är BLÄÄÄÄH! liksom! Jag försöker jobba på det och försöker hela tiden vara glad och positiv! Ibland fråga någon "Vad är ditt måtto?" Och jag kan svara i princip vad som helst! men just nu är det att se saker från den ljusa sidan! Vad jag tycker finns det alltid något gott i allt! Det gäller bara att tänka positivt! I alla situationer! Om man tänker negativt blir man på väldigt dåligt humör och det smittar LÄTT av sig på andra! Och ännu värre är det när man hela tiden tjatar om hur jobbigt det är! För andra! Gör ALDRIG det! Jag är säker på att den personen som står bredvid dig i det tillfället kommer tycka att du är väldigt jobbig! Man blir på väldigt dåligt humör när man en person som står bredvid en hela tiden och säger varannan sekund! "Guuuuuuuud va tråkigt" fast man själv kanske tycker att det är intressant! Och "Jag hatar dehär!" "Jag orkar inte stå här" "ååå usch va jobbigt!" Nej, man ska inte släppa ut sin negativitet på andra! De fel! Och synd om den personen som står bredvid dig! Väldigt synd! Så gnäll inte om hur jobbigt det är åt andra! De kommer tycka att du är jobbig! Men jut av varje sekund du har och tänk POSITIVT! Hoppas ni gillade dehär inlägget! Godnatt //nora! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela