norahansen.blogg.se

Dagens citat

Publicerad 2013-05-19 20:12:00 i Allmänt,

Tjenare! Förlåt att jag inte har uppdaterat men jag har inte lust att sitta inne på datorn när det är så fint väder! jag har bland annat varit ute med Bono och så har jag varit till hästarnas hage! sååååååååå härligt väder! Jag älskar sommaren! Men iaf här kommer dagens citat!
Hmm.... vad ska man egentligen säga om dehär citatet..... Jag tycker att om man läser citatet och tänker lite på det, så får man känslan- "jag är bra! Jag kan" För det är människor som tvivlar på sig själva, eller som säger fula saker åt sig själv som bara lägger upp massa massa väggar runt sig själv och tänker att man aldrig kan komma ut därifrån! De människorna får mig att må illa! De kommer inte komma någonstans i livet om de bara fortsätter så! men om man tror på sig själv och tänker att man kommer visst att klara det, om man jobbar lite! Om man tar tag i en sak och tror på sig själv kommer man klara det galant! Men om det är en annorlunda sak, så andra börjar tvivla på en, så kan vissa ge upp! för att man råkar göra en annorlunda sak! Det är fel! TRAGISKT! helt enkelt! Om man råkar ut för det! Brukar jag tänka "Skit i de andra som tycker att jag har fel! skit i dom! de får tycka vad de vill! deras åsikter påverkar ju inte mitt liv och det är deras problem faktiskt" Och jag tycker de funkar bra! så fundera ut själva och sök er fram lite hur ni tänker om man är annorlunda ibland! ni kommer att lyckas! DÅ kommer man långt! heijssveijs! //NorA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela