norahansen.blogg.se

Dagens citat

Publicerad 2013-05-15 20:48:04 i Allmänt,

Hej hopp här är dagens citat!
De här citatet är det viktigt tycker jag att tänka på! flera gånger om dagen... Det har många kända bloggare skrivit om på sin bloggar (te.x nellie berntsson) behandla andra som som du vill bli behandlad, var den person som du vill möta! Jag försöker alltid vara glad och positiv! Så vill jag att andra ska vara mot mig! Inte stå där och glo på en som om man var dum i huvudet! Och man ska alltid komma ihåg att LE! det är det viktigaste av allt le! så känner man sig välkommen! jag känner mig alltid mer välkommen och mycket gladare om någon ler! Och pratar med mig! det är viktigt! men om du bara säger hej åt den som står lite utanför och kanske inte riktigt följer med! Den personen kommer verkligen uppskatta det! verkligen! så var trevlig mot alla! behandla de så som du vill behandlas! kom igen och var social! (= //nora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela