norahansen.blogg.se

en USEL dag!

Publicerad 2013-05-30 18:41:57 i Allmänt,

öhhh hej eller vad man ska säga! dan idag var USEL med ett stort U! okej skolan var väl helt ok, men sen när jag hade cyklat till ridplanen, förberedd på en ridlektion ringer Nike och säger att vår ridlärare, inte kan komma idag! hon är sjuk! Jag blir så arg att jag stampar i marken! Och det är 32 grader varmt! sen ska det ännu komma lite ryttare som ska rida på en ridlektion så man går efter hästarna och sadlar dem, sen är det väldigt tungt att springa runt i sanden på ridplanen i 32 graders värme, och som kronan på verket slutar det med att jag får väldigt sjuk mage och pappa måste komma och hämta mig! Nu är jag bra, det är inte det men nu sitter jag hemma och har så tråkigt att jag inte fattar det själv! USCH jag orkar inte längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela