norahansen.blogg.se

Förlåt!!!

Publicerad 2013-05-14 18:32:35 i Allmänt,

Förlåt för att jag inte har uppdaterat!!!! Jag har varit på ridlektion och det blev så knapp tid!!! Men iaf ridlektionen gick hur bra som helst! Zicko var så jättefin och jag är såååååååå nöjd över honom! (===) jag behövde inte alls driva på honom så mycket den här gången! Om jag sa att vi skulle gå i ett vist tempo så höll han det! Så det gick väldigt bra i traven speciellt! Vi skulle gör volter och han böjde sig och gick på tygel väldigt fint! tyckte jag iaf! Han är en väldigt väldigt väldigt bra läromästare! Så nöjd med honom! och så nöjd att jag får chansen att rida honom! men nu skall jag äta och öva på finskaprov ska föröka uppdatera! men det är så mycket i skolan nu så jag har knappt tid! men ska försöka mitt bästa! LOVAR! ciao! //Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela