norahansen.blogg.se

Har varit på Fammo besök!

Publicerad 2013-05-26 19:12:13 i Allmänt,

tjenis! Nu har jag varit till min kära farmor och hälsa på nu efter lägerskolan såhär! Det var kul! Man får ALLTID något gott att äta! Jag gick dit med Bono! Det var väldigt skönt väder när vi kom hem! En grej som jag alltid tjatar om att det är såååååååå fint väder ute! Jag vet inte riktigt varför jag gör det, men de tydligen för att jag inte kommer på något annat vettigt att skriva om =P! Nej, men nu ska jag och köra med Nike och moppen en sväng! Bye bye! (= Och jag kommer skriva ett "Dagens citat" Idag men det blir först på kvällen antar jag! men de kommer håll ut!
Min Fammo och jag för ganska många år sen! Usch va man va liten på den tiden! //Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela