norahansen.blogg.se

Hemma från högstadie!

Publicerad 2013-05-27 21:29:40 i Allmänt,

OMG! nu har jag fått veta vem jag ska få på min klass på sjuan..... eller kanske ni inte vill veta? =P skoja ba! Jag kom på 7:e, och jag fick Ellen, Erica, och Elin och Elisabeth på min klass! + då många andra från andra skolor! Jag tycker att vår klass var helt bra! Och jag tror att jag också kommer umgås med andra också! Men jag är helt jättenöjd! Är nu väldigt nyfiken på hur det kommer gå när vi börjar där i höst! Imorgon ska jag på kalas till en av min kompisar! Jag måste bara säga att det serverar ALLTID väldigt goda saker att äta! Så jag kommer noga komma hem proppmätt i morgon! Nej men nu ska jag gå Hejdååååå//nora ((=

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela