norahansen.blogg.se

Hemma från stallet

Publicerad 2013-05-11 13:43:28 i Allmänt,

Haloj! Nu har jag just varit i duschen, har kommit hem från ridlektionerna! Först for jag till stallet och red Zicko tillsammans med Deli och Thomas till ridplanen.... Och där mötte vi en lastbil, men föraren till lastbilen fick 10+ av mig för han stannade sin lastbil när vi gick förbi! Så absolut TUMMEN UPP för honom och bra bilförare som kör sakta när man rider på vägen! Ridlektionerna gick bra, Jag ledde Zicko första lektionen och han var på väldigt gott humör! Och sen ledde jag en väldigt busig shetlandsponny som heter Lotta! En av de charmigaste ponnyerna jag har träffat!
Zicko!
Deli! Hade tyvärr ingen bild på Lotta, Men det skall snart fixas! (= //Nora .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela