norahansen.blogg.se

Inget att göra!

Publicerad 2013-05-19 16:17:15 i Allmänt,

Hejsan! Jag har inget att göra just nu = inget intressant att blogga om! Snart far mamma och Nike till Helsingfors och pappa far imorgon till Helsingfors! Så jag ska bo med fammo lite här och vid hennes! På tisdag ska jag till lägerskola! Det ska bli hur KUL som helst! Men vi är där i fem dagar... Och om inte min telefon går att gå på nätet med så kommer jag nog inte kunna blogga alls! Men de kan ju inte jag rå för! Men mamma ska ringa dit så kanske de fixar sig! Men om jag kan gå på nätet med telefonen ska jag blogga! men de kommer kanske inte bli så bra uppdatering eftersom att vi gör så mycket! men nu ska jag sticka! Hej hej!
Härlig sommar bild på Wilma! "you are the best"
Finaste Zicko! "you are my love"
Guuuuud så snygg bild på Nellie Berntsson! Hon ser så lycklig ut! Verkligen härlig bild! //NORA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela