norahansen.blogg.se

BILDERBILDERBILDER

Publicerad 2013-11-09 20:27:01 i Allmänt,

Tänkte bjuda på lite egna bilder som vi har hemma som jag tycker är fina och roliga!
Nike, hon älskar att fota! Hon har en jättein kamera, och fotar jättefina bilder! Jag fotar även nåt lite smått med hennes kamera också.
 
Bild nummer ett
 
En bild från New York, som Nike fotade när vi var påväg hem från Empire State Building! (Vet inte om stavningen är rätt) Tycker ljuset är riktigt magiskt på nåt vis!
 
Bild nummer två
 
Den här bilden är från en agility tävling för längesen (tror det var 2010)
Hunden är fin och den ser riktigt duktig ut!
 
Såklart måste jag ha en bild av min hårboll också!
Bilden är helt felfri enligt mig!
 
En liten mer rolig och humoristisk bild, men med djupa känslor ändå! Ser ni hjärtat?
 
 
Jättehärlig sommar bild av en hästflock <3
 
 
Den roligaste bilden jag har på Paddie ;) Har fotat den själv! Hur gulligt föl alltså! <3
 
 
Robin Hood en väldigt klok ponny jag lärde mig rida på <3
 
Går inte att beskriva denna bild med ord, jag älskar den helt enkelt <3
 
Här hade ni några bilder jag tycker att är snygga!
Jag försökte visa såna bilder jag inte visat här på bloggen förr! Det blir mer intressant då!
Men det finns ju förståss många bilder ännu, men här är i alla fall några! Gillade ni inlägget? Kommentera! :D
//Nora
 
 

Kommentarer

Postat av: TeamWR

Publicerad 2013-11-09 21:55:15

Var gärna med i vår fototävling på bloggen!
Vi har ett nytt tema varje månad, i slutet av månaden lottar vi vilken bild som vinner och den vinner en länk! :)
http://teamwr.blogg.se/2013/november/fototavling.html#comment

Postat av: Ellen

Publicerad 2013-11-09 23:06:26

Jo, du kan laga fleir inlägg me fin bilda! Som i delar! :)

Svar: Säkeert! (:
norahansen.blogg.se

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-11-10 09:35:43

Riktigt snygga bilder!!!!=)

Svar: Tack så mycket!
norahansen.blogg.se

Postat av: Erica

Publicerad 2013-11-10 10:57:56

Fiin bilda!!! Mera, mera, mera! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela