norahansen.blogg.se

En grym blogg med grymma människor

Publicerad 2013-11-19 18:06:00 i Allmänt,

Jag skulle hemskt gärna vilja att ni skulle få chansen en blogg med två grymma tjejer, bakom bloggen!
Den bloggen är tlryttarna.horseworld.se!
Älskar den bloggen både ut och in! snygg header, skitfina ponnysar, varierande och ärliga inlägg!
De har allt man kan tänka sig, och det lilla extra verkligen!
Hundra tummar upp, och jag tror deras blogg kommer bli stor!
Så, jag säger att ni ska läsa denna grymma blogg! Jag tror ni kommer gilla den lika mycke som jag själv!
 
Tilda och Shelly!
 
Lovisa och Tobbe!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: a s s l a t j e j e r n a

Publicerad 2013-11-20 09:35:35

ha en bra dag <3

Svar: Tack ni med! <3
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela