norahansen.blogg.se

Farsdag

Publicerad 2013-11-10 09:37:52 i Allmänt,

 
Godenmorgen!
Eller njaa, kanske inte godmorgon precis men jaja!
Pappa fick frukost på sängen, och han fick som farsdags present en pulsklocka!
Han förstår sig inte mycket på den tyvärr, men det fixar sig säkert :)
Det jag hdentänkt göra idag, är att laga läxor och gå ut och springa!
Jag skulle kunna ha gjort det redan igår, men jag var bara lite lat så jag orkade inte!
Vädret är ju inte precis hur bra som helst (det slaskar).
Men godmorgon på er då!

Kommentarer

Postat av: Emmy Pettersson Parnevik

Publicerad 2013-11-10 10:23:47

Ja men Hejsan kompis! Det är en sak på min blogg som är lite viktigt om du vill hjälpa mig! Kommentera gärna http://parnevikemmy.blogg.se/2013/november/hej-allihopa.html

Lycka till med bloggen :)

Svar: Tack! Hoppas jag kan hjälpa dig! <3
norahansen.blogg.se

Postat av: Alexandra

Publicerad 2013-11-10 17:35:23

Så söt

Svar: Tackar! (:
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela