norahansen.blogg.se

Glada nyheter

Publicerad 2013-11-25 16:07:19 i Allmänt,

Tjolahopp!
Mamma har kommit med en hel bunt med glada nyheter till mig!
Äntligen någonting bra!
Snart ska jag på ridlektion till Stall Kvarnbacken, jag ska börja där ungefär varje/varannan vecka. På torsdagar.
Sen när Julen är över ska jag börja rida där varannan fredag. Yippie!
Stall Kvarnbacken är det stall jag har varit på ridläger hos!
Det stallet älskar jag! AS bra verkligen! Med så trevliga och härliga människor!
Min favorithäst där heter Rodney! Hästen på bilden!
(bilden tog jag från stallkvarnbackens hemsida!)
 
Sen kollade jag och mamma på ett ridläger, som jag och Ellen troligtvis kommer delta i, i sommar!
Det lät helt UNDERBART! Hoppas vi kommer delta på det lägret!
 
//Nora
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela