norahansen.blogg.se

Hästsaker önskelista 2013

Publicerad 2013-11-26 17:09:55 i Allmänt,

Tänkte göra en önskelista, på vad ja önskar mig till julklapp! Kära tomten, jag vill ha:
 
 
Rid overall från Hööks!
Jag skulle gärna vilja ha en sånhär för de verka VÄLDIGT varma och behändiga att ha i stallet. Extra + med reflex!
 
 
Vinterridskor!
 
 
Skulle vilja ha dessa vinterridskor från en butik som heter Horse-Ess. De ser sköna och bra ut! Jag tror jag ska få dessa skor eller några andra av min mommo :)
 
 
Dösnygg tröja från hööks!
 
Skulle ÄLSKA denna tröjan från hööks!
Såå himla fin!
 
Öronvärmare! Detta är nästan ett måste! För jag har ganska känlsiga öron som blir fort sjuka och så!
Snälla ge mig dom!
 
Okej, här var en  hästsaker önskelista för 2013! Undrar vad jag får annat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela