norahansen.blogg.se

Inget väder hindrar mig från att blogga!

Publicerad 2013-11-17 08:57:51 i Allmänt,

 
Hej!
Det är verkligen skitläskigt väder här!
Det blåser, kan man ju börja med! Och inte bara lite utan kolosalt MYCKET!
Flera träd har redan fallit, och där jag bor så är det många höga träd bakom vårt hus! De kan falla när som helst!!! 
Förhoppningsvis inte på vårt hus då, men jag vet inte.
Det har redan fallit ett JÄTTEstort träd, man tack till gud, att det inte föll på vårt hus! det ligger bakom huset!
Först for toppen, typ 10m sen for 10m till och 10m står kvar på marken! Det har fallit över strömmledning också! USCH! :(
Jag och pappa har varit ute med hunden och tittat runt i grannskapet, det ser väl ganska OK ut. 
Det blåste så mycket att Bono i princip "for frammåt mot sin vilja" så jag måste vara stopp åt honom!
Gud nej! Nu for strömmen! Tur att man bloggar från Ipaden!
Ni får en liten bild! Så hörs vi sen när det har lugnat sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela