norahansen.blogg.se

Karleby med kusiner

Publicerad 2013-11-09 15:45:54 i Allmänt,

 
 
Tjolahopp!
Jag kom med till stan med Amanda, hennes Mamma Lucas och Lenni!
Vi skulle se på ett par jeans åt Amanda men vi hittade inte riktigt några :(
Istället åkte vi till stor mat affär, och där hände det verkligen något konstigt och roligt med mig och Amanda!
Först blev vi törstiga. Så plötsligt dök det upp ett saftstånd! Med god juice. Efter en liten stund började vi prata om julen pch blev sugna på julskinka. Och så plötsligt dök det upp ett ställe där man kunde äta julskinkbitar gratis! :)
Vi gick förbi godishyllorna och blev vääldigt sugna på godis! Strax därefter mötte vi Amandas mamma och hon sa att vi kunde plocka åt oss lite godis! Det är gott hehe, så jag kom hem med en sånhär!
Tack godiset!

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2013-11-09 17:29:27

Åhh godis <3

Ställa gärna frågor i min frågestund :) http://neagrann.blogg.se/2013/november/fragestund.html#comment

Svar: Kan jag säkert göra! :)
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela