norahansen.blogg.se

Lite om min dag!

Publicerad 2013-11-04 20:19:27 i Allmänt,

 
 
Jodå, jag veet uppdateringen suger totalt! :/
Men jag tänker ändå skrkva nåt nu iaf!
 
 
Skoldagen tog slut alldeles för fort! Mycket skratt med skojiga kompisar! :D
Efter skolan kom Ellen hit, vi gjord INGENTING och då menar jag verkligen ingenting typ :)
joo, det ända vettiga vi gjorde va att äta våfflor! Hehee.....Kreativt verkligen :)
 
Har blivit så sjukt sugen på att fara och springa nu... men vädret tillåter mig liksom inte!
Det regnar förståss! Men i väntan på bättre väder tar jag nog på min länkskorna och går ut och springa!
Med MUSIK! Absolut, det är det viktigaste! Eller hur?
 
Imorgon blir det en rolig och chill dag liksom, vi har först husliga två pass, YEE!
Och sen har vi biologi och musik! Och inga läxor! KATJING, KATJING! :D
 
 Därför hade jag tänkt att det skulle vara hur kul och bra som helst nu att motionera lite mer när man verkligen har TID, men nehe, det får bli till imorgon!
 
Fick förresten ett par kläder av mamma när Ellen åkte hem.
Mamma har ju då varit till Köpenhamn, och hon shoppade lite kläder till jag och Nike!
Jag har fått en fin grå tröja, som det står "fun girl" på, och ett jättefint halsband som är en rosett på!
Ikväll fick jag ett par söta och tuffa pälsvantar typ. En jättefin halsduk + en vanlig svart mössa med tofs och sist men inte minst en kjol!
Tjolen är helsvart och ganska tajt, vi ska bara köpa ett par leggings som passar bra!
Visar bilderna på kläderna i morgon, men resten får ni se redan ikväll!
 
 
 
 
 
Det var nog det mesta för ikväll!
God night! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela