norahansen.blogg.se

Tordagen

Publicerad 2013-11-07 20:33:48 i Allmänt,

Hej du där bakom datorskärmen!
 
Min torsdag har varit kanon! Hur har din varit?
När jag kom hem från skolan så åkte jag till stallet!
Där red Josefin Teija, och jag gick med Lotta till stallet!
Förresten så kom Lottas nya ägare och hämtade henne ikväll! Jag känner de på ett sätt, och hon kommer få det verkligen hur bra som helst!
Jag var också och var som en "ridlärare" åt josefin!
Det gick ju, hmmm... braa :) Men det vr så mörkt så vi fick lysa med telefonernas ficklampa för att se nåt!
 
 
Skoldagen var väl OK! Snart byter vi period! Ska bli kul med lite omväxling!
Nu så ska jag öva snabbt på finska orden! Och sen är det sängen!
Vi ses läsare! Love you!
 
 
En bild av Paddie, som jag själv fotat! Blev nöjd me den! Och ja, hon är större nu!
//Nora 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela