norahansen.blogg.se

Utveckling

Publicerad 2013-11-12 19:15:00 i Allmänt,

 
Hejsan!
Tänkte att jag skulle skriva lite om hur jag tycker det har gått på utveckligen av min blogg!
 
Har ju inte haft bloggen ALLS länge bara i sex månader.
Men sex månader är ju = ett halvt år och DET känns mycket!
 
I början var jag ganska osäker skulle jag säga, visste inte vad jag skulle lägga up för bilder och vad som var intressant, känslor att uttrycka och verkligen inte VILKEN sorts bloggare jag var!
 
Alla bloggare är ju olika, inte sant?
Vissa är äldre, andra yngre, vissa skriver om hästar, vissa skriver om dans, vissa är modebloggare, och vissa är såna som skriver om jobb och sånt! Ja, det finns 1000 olika sorter!
 
När jag började blogga ville jag skriva om min vardag, som nästan alla gör i slutändan.
 
Men jag hade inspirerast av andra stora bloggare och ville också skriva några stora åsikts inlägg!
Men på riktigt! Jag vågade INTE! Det kändes pinsamt och konstigt och jag hade ingen aning om när jag satt framför datorn, vad jag skulle kunna komma med! 
 
Men nu är det HELT annorlunda enligt mig.
 
Jag skriver mina åsikter tankar och känslor, ja allt kommer bara som rinnande vatten!
Inget är pinsamt sen jag bestämde mig för att ta steget och få lite skinn på näsan och vars social och öppen här på bloggen! Nästan allt är lätt att skriva om! Inget är svårt. Jag har alltid varit bra på att skriva och uttrycka mig så nu är det inget problem!
 
Jag har inte bloggat länge alls, men jag känner ändå hur stark jag har blivit och blir fortfarande!
Kommentarerna som "Vilken fin blogg" Och "Fina bilder!" Och sånt värmer verkligen! 
Blir fortfarande lika förvånad och glad över kommentarerna! Så du som läser, är verkligen POWER för mig! Don't forget that!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela