norahansen.blogg.se

Bloggar jag läser!

Publicerad 2013-10-28 19:46:55 i Allmänt,

Tänkte berätta för er, vilka bloggar jag läser dagligen! Hoppas ni gillar det!
 
 
Nellieberntsson.se: Har en underbar blogg, min stora förebild!
 
Ponnysanning.se: En intressant blogg att läsa :)
Ryttarskvaller.webrider.se: Bloggarna är kanon!
 
Malenaforsstrom.blogg.se: Nikes och min kompis blogg! Intressant och rolig att läsa!
 
Melinajaderblom.blogg.se: Blir fascinerad varje gång jag tittar in! Imponerande! :)
 
Gammal header :)
 
Ellemenyo.bloggplatsen.se:En av mina bästaste bästisar, som har en supernice blogg!
Hon med blont långt hår!
 
Det var de flesta jag läser DAGLIGEN!
Jag läser några andra bloggar men inte varje dag! 
Hoppas ni gillade inlägget!
//NORA

Kommentarer

Postat av: Alva

Publicerad 2013-10-28 21:40:57

Hej! Nu är jag tillbaka från PonnyPiloter och börjar blogga på min gamla blogg igen -alvac.webblogg.se- där jag kommer blogga om min ponny & vår väg upp i klasserna, min vardag i övrogt, åsikter, tips & massa annat kul!

Hoppas verkligen du tar dig den lilla tiden och kikar in, och kanske lämnar någon kommentar eller två. Eller kanske fortsätter du läsa? :)

Kram!

Svar: Ska jag nog göra! Du haren jättefin blogg!
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela