norahansen.blogg.se

Hästdag = trött men glad!

Publicerad 2013-10-14 16:18:58 i Allmänt,

Helooo på er 
Idag var det hästdag vid stallet. Det började med att Nike väkte mig 20min före vi skulle åka! Kuuul, äh jag vet inte!
Det var svinkallt, frös på moppen. ):
Barnen var iaf glada. Började med en lektion på planen. Då gick jag bredvid Zicko! Han var rikigt super duper pigg på första lektionerna men lugnade ner sig rätt så fort. Sen va det mat och en lektion i terräng till. Där gick jag med Lotta och Wilma typ. Lotta gick på som ett litet lokomotiv hela tiden. Kul dag med en massa gulliga barn som frågade massa saker som:
- Vem ska vi rida????
- När ska vi rida???
- När är det mat???
- Får vi ge morötter åt hästarna???
Osv osv.....
Men kul  hade vi det!
Ska snart sticka iväg till Ericas så vi hörs!
Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela