norahansen.blogg.se

åh dumma telefon! + Tjejkväll

Publicerad 2013-09-13 20:52:42 i Allmänt,

Hej för några timmar sedan så var jag på en tjejgrupp som vi har var tredje vecka! Vi gjorde ett slags fot salt med karamell färg! Blev coolt tycker jag!
det luktar citron! Telefon en funkar inte riktigt som den ska men den är ju bättre än igår... imorgon ska jag rida Zicko lite lugnare i hagen bredvid ridplanen söndag samma sak, bara mjuka upp honom nu när han inte varit igång något vidare! På måndag blir det ridning på planen! Håll tummarna för att han funkar bra och inte är halt! Om Nike är snäll kommer hon och fota mig imorgon när jag rider! Då får jag ju också använda mitt nya schabrak på honom(: Lägger upp bilder så fort jag kan! PS: ett hjärtligt tack till alla fina kommentarer! Du som läser betyder en hel del för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela