norahansen.blogg.se

Hästsläktforskning

Publicerad 2013-09-27 21:28:00 i Allmänt,

Hej igen! Ville skriva ett litet inlägg om en sak som jag tycker att är väldigt roligt! Jo, nämligen hästsläktforskning! Det är hur kul som helst att hästsläktforska, jag brukar försöka hittar bilder va ponnyer te.x Zicko, Baccus, Wilma o.s.v när de var föl eller deras mammor och pappor! Jag brukar hitta rån sukuposti.net och där är de flesta bilder ifrån! Som te.x Baccus pappa han heter Ekeholms Bacardi! Och SE hur LIKA de är!
Baccus
Bacardi (bilden från sukuposti.net) Zickos pappa hittade jag också en bild på! Han heter Zandro!
(bild tagen från essestuteri.se) Har såklart också släktforskat mycket på Wilma och hon har faktiskt haft två stycken föl! Hovens green pearl
Liknar hon inte Wilma??? (bilden tagen från sukuposti.net) Hovens Hennessey
Naaw! (bilden tagen från sukuposti.net) Det var ett inlägg om lite vad jag har klurat fram om våra ridskoleponnyer! Bye //Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela