norahansen.blogg.se

Öh, vad ska jag säga

Publicerad 2013-09-21 21:37:00 i Allmänt,

Dagen har varit lite sådär... Inte dålig men inte bra heller.. Skriver inte ett inlägg just nu för det är liksom för mycket dåliga tankar som snurrar i mitt huvud nu! Är rätt så säker på att min snara framtid inte kommer se ut som den gör idag alls! Men jag vet inte! Och jag HATAR att inte veta! Jag tycker att vintern står emot mig, allt blir bara fel och nej och nej igen! Nej någon ljus framtid vet jag inte om det riktigt finns! Suck, känns lite hopplöst allt detta jag vet inte vad jag ska ta mig till! Måste tänka positivt, måste sluta oroa mig, allt som snurrar i mitt huvud är måste... och jag vill bara skita i allt, men ändå inte! Skulle ju va skönt om någonting skulle komma på min sida, så jag inte behövde stå ensam! Men positivt tänkade är mitt motto för ikväll! Kommentera gärna.. Skulle behöva det... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela