norahansen.blogg.se

Oj, det gick många timmar sen senaste inlägget...

Publicerad 2013-09-07 20:08:21 i Allmänt,

Men nåja, flåt! Har varit till hagen och fyllt på vatten till ponnyerna! + att de fick lite äpplen! Sötisarna! Sen när jag kom hem, så var jag och Nike till stallet och gjorde i ordning där! Jag borstade Deli och lade ett täcke på henne! Hon är så himla gullig att hålla på med! Sen dess har jag suttit och knåpat ihop en film åt pappa av det som jag filmade idag! Imorgon ska jag och Pappa till ett western stall för de har öppet hus! Åh, det ska bli kul! Kommer försöka blogga därifrån! Tornespelet jag var på idag, var huuuur coolt som helst! Hästarna var sååå fina och lydde allt! Tänkte peppa upp kvällen med lite fina citat!
Mitt motto!
Skicka vidare nätkärlek ALLA!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-09-08 08:22:00

Fina citat <3

Svar: Tackaar! <3
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela