norahansen.blogg.se

OJ men när uppdaterade jag bra sist?????

Publicerad 2013-09-23 21:13:12 i Allmänt,

Kommer knappt ihåg det sist! Det har ju varit ganska mycket nu med alla kalas och så!ska komma igång igen! Över till annat... Ridturen med jag och Ellen gick nog jättebra, vi skrittade och travade lite grann.. Kunde inte rida hårt alls för vägarna är hårda som sten! ): men trevligt! Imorgon är det ridlektioner, och jag LOVAR att om jag får en ledig stund ska jag uppdatera! Zicko var pigg och glad! Ville hela tiden börja trava haha! Det var riktigt höstväder och man är ju inte riktigt van än så det var ju kanske lite kallt! Men det gick! Ridlektionen blir troligen flyttad till onsdag istället! För att det tyvärr ska liksom regna på torsdag! Nu ska jag sova! Och sova bra! Och stiga upp tidigt! Och vara på bra humör! Och yada yada yada...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela