norahansen.blogg.se

rubrik för dagen???

Publicerad 2013-09-10 20:27:04 i Allmänt,

När jag satt i min säng kom Nike och sa att jag skulle rida Baccus till ridplanen från stallet, så jag åkte dit och gjorde i ordning honom och red honom dit! Var då trevligt att bara skritta och NJUTA! Så jag böjde mig fram och viskade i hans öra "Jag älskar dig Baccus" För jag gillar verkligen honom! Han är inte bäst, men han är nog en liten flummig ponny som man verkligen NJUTER av att rida! Och ja, över till annat! Jag fick hem ett schabrak jag beställde från Hööks åt Zicko! Och så köpte jag ett par handskar! Kommer säkert att ha användning gör båda sakerna!
fint va?
Handskarna som jag köpte också! Tyckte det var bra att ha neongula eftersom det syns bra på vintern då det är mörkt som i graven!

Kommentarer

Postat av: Alexanda

Publicerad 2013-09-11 09:36:14

Gud vad fin blogg älskar headern

Svar: Åh tack!
norahansen.blogg.se

Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Publicerad 2013-09-12 23:32:46

reflexhandskar är alltid bra.

Svar: JA,det är det! <3 (:
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela