norahansen.blogg.se

Telefonen fick fnatt

Publicerad 2013-09-13 15:04:23 i Allmänt,

Min telefon fick seriöst FNATT igår! Den började knäppa bilder av sig själv när den låg på en bänk. Jag hade inte rört den på en stund.... Sen när jag skulle skriva ett text meddelande, så började den trycka på jättekonstiga knappar HELT av sig själv! Jag blev seriöst rädd! Sen hade jag 100 procent batteri i telefonen och på morgonen var det noll! ( och det brukar det inte vara) Men nu har den funkat bra hittills!

Kommentarer

Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Publicerad 2013-09-13 17:34:24

störande när telefoner får för sig en massa :o

Svar: Japp visst är det! :D
norahansen.blogg.se

Postat av: Ellen

Publicerad 2013-09-14 09:23:51

He e kanski spöka som tryker på knappa!... :)

Svar: Haha! Jå kanski he?!? :DDD
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela