norahansen.blogg.se

Antecknar

Publicerad 2014-04-05 16:04:02 i Allmänt,

Hej hallå!
I mitt rum luktar det häst.
Jag sitter vid mitt skrivbord och skriver ner allt om Zicko. Allt om hovslageri, till utrustning och så. Så man har koll på läget. Jättebra idé att skriva en "dagbook" åt honom. Var i stallet klockan 10. Red först på planen,  men upptäckte att det var stenhårt så red ut i terrängen istället. Sen kom hovslagaren. Han skodde honom. Skönt. :-)
Senare var det stallet här som gällde. Ledde Baccus en ridlektion och sen red jag Ressu en liten bit till en ridplan. 
Red också Deli hem därifrån.  Deli skötte sig fint. Sjöng för henne hela vägen.  
 
Nu ska jag skriva klart och öva på geografi prov. 
Så, nu fick ni lite uppdatering!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela